Pagina's

vrijdag 24 mei 2013

Technic Turkish Sea

Gister liet ik in dit artikel zien dat ik een nagellakje van mijn zusje had gekregen uit Frankrijk, vandaag laat ik zien hoe dit lakje er uit ziet op de nagels.

Ik vind het potje in elk geval heel mooi, het lijkt een beetje op de O.P.I potjes, neemt wel veel ruimte in beslag in mijn nagellaklade, die nu helemaal vol zit.

Ik had eerst Peel off basecoat gebruikt van Essence en daarna bracht ik de lak aan. De lak dekte goed maar toen het begon te drogen kwamen er gelijk allemaal vreemde strepen in, vooral op de pinknagel. Heel vreemd, ik denk eigenlijk dat het aan de basecoat ligt die ik heb gebruikt dus ik probeer hem ook nog wel een keer met een andere basecoat. De strepen verschillen per nagel, de wijsvinger heeft helemaal geen strepen bijvoorbeeld.

Ik vind de strepen op zich best grappig, het past wel bij het merk 'technic' haha. De kleur van de nagellak vind ik heel mooi, en de lak droogde ook best wel snel.

2 opmerkingen:

Laat je een reactie achter? c: