Pagina's

donderdag 9 mei 2013

Maxnails Cracknagellaksetje White


Een tijdje terug kocht ik dit Crack nagellak setje van Maxnails, te koop bij de Action voor maar €1,50, dat is echt goedkoop want je krijgt daarvoor drie lakjes. Als eerst krijg je een basiskleur, deze verschilt per verpakking. Je krijgt een cracklakje en je krijgt een topcoat. Ik heb ook nog een ander variant met paarse cracknagellak.
Purple DNC 16, Cracked White, Topcoat


Hier heb ik alleen de basislak op, het lakje Purple, nummer 16. Het is wel een beetje raar want een ander lakje van Maxnails heeft ook de naam Purple, wel een ander nummer. Ik vind dit geen fijne lak, de geur was echt verschrikkelijk, heel ongezond volgens mij. Ik vind het lakje zelf wel mooi, maar niet als basislak. Ik zou hem eerder over een dekkende basislak heen doen.

Nadat ik de crack nagellak had aangebracht begon het te breken. De crack nagellak rook ook een beetje vreemd, niet heel sterk, maar gewoon anders dan andere nagellak. Ik vind niet dat hij heel mooi crackt, en ik vind het geen mooie combinatie. Ook vind ik witte cracknagellak minder mooi dan de andere kleuren, zoals zwart.


Ik vind het resultaat niet zo mooi, dus ik heb het er best snel afgehaald. Dit ging natuurlijk heel lastig door de glitternagellak. Ik raad dit setje niet aan, maar de andere varianten cracknagellak van Maxnails zijn wel aan te raden. Ik heb ook de paarse cracknagellak en deze is wel heel mooi, en rook ook veel beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een reactie achter? c: