Pagina's

dinsdag 7 mei 2013

Shopped 1+1 nagellak actie Kruidvat

Vorige week had Kruidvat een actie op de nagellak, namelijk 1+1 gratis. Dit werd verrekend als 50 % kassakorting, dus je kon allemaal merken door elkaar heen kopen. Ik heb dit in 2 dagen gekocht, in 2 verschillende filialen, de meeste dingen zijn van Essence.


Ik kocht een wit stempellakje van Essence, omdat ik weer wat meer wil gaan stempelen, en wit is altijd een handige kleur om te hebben. Deze dekt goed omdat het een stempellakje is. Ik kocht ook Gorgeous Bling Bling van Essence colour & go, nummer 116. Dit is een bruin/roodkleurig lakje met grote en kleine glitters. Het is niet echt een kleur voor de zomer, maar het is een kleur die ik nog niet had en de glitters zijn mooi. Ik kan hem altijd nog bewaren voor de herfst. Ik las op de website van Essence over de peel off base coat, en ik was wel benieuwd.


Je lakt eerst je nagel met de basecoat en laat het dan ongeveer 10 minuten drogen en brengt dan de nagellak aan. En het laagje basecoat zorgt ervoor dat je de nagellak er heel makkelijk weer af kunt halen, je hebt geen nagellakremover nodig en glitternagellak gaat er heel makkelijk af!
Binnenkort komt er een artikel online over deze peel off basecoat.
Ik kocht ook een special effect topper van Essence in de kleur in Cool Breeze, nummer 16.


Ik kocht alle vier de image plates van Essence, deze waren met korting maar 75 cent per stuk. De afbeeldingen zijn lastig te zien omdat de plaatjes spiegelen. Ik heb de foto buiten gemaakt dus je ziet de bomen haha.

De volgende dag wilde ik nog meer nagellak spulletjes kopen omdat het zo goedkoop was, dit keer ging ik naar een Kruidvat filiaal zonder nail art schap, samen met mijn zusje, Amber. We kochten beide 3 lakjes, dus we hebben het samen afgerekend vanwege de korting.

Ik kocht twee lakjes van Rimmel en een lakje van de limited edition Floral Grunge van Essence. De eerste nagellak van Rimmel is van de Cocktail Colour collectie, dit zijn hele mooie glitterlakjes. Ik heb de paarse kleur, Baby Bellini, nummer 110. Ook kocht ik nog een lakje die ik al een hele tijd wilde hebben, hij zit ook al heel lang in het assortiment, namelijk Sky High, nummer 825. Een hele mooie blauwe kleur die in het echt ook een beetje turquoise lijkt. Het lakje van Essence is paars en heet Madly Purpled, nummer 4. Dit is een matte lak, wat een leuk effect geeft.

Ik ben heel blij met alles wat ik gekocht heb, en er komen binnenkort wat artikelen over de nieuwe nagellakjes en spulletjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een reactie achter? c: