Pagina's

vrijdag 10 mei 2013

Limited Edition Catrice Candy Shock




Catrice komt half mei en juni met de limited edition Candy Shock, mooie pastelkleurige nagellak en Caviar nagels, de nieuwe trend op nail art gebied. Bekijk het bovenstaande filmpje van Catrice om te zien hoe dit te werk gaat.

De nagellak

De 'Sugar Pearls'

Catrice maakt van de visseneitjes, suikerpareltje. En dit vind ik eigenlijk ook veel leuker dan kaviaar. De Sugar Pearls verschijnen in parelmoer en roze kleur.
 
C01 I Scream: Ice Cream!

C02 Play It Blue
C03 Bring Me Peach
 C04 Vanilla Love
 C01 Cotton Candy
 C02 Sugar Shock
De lakjes gaan €2,69 per stuk kosten en de Sugar Pearls kosten €2,99 per potje. Ik vind het een leuke collectie, omdat ik van pasteltinten houd en omdat ik het leuk vind dat ze met de nageltrends mee gaan.

1 opmerking:

  1. Echt een leuke Limited Edition, ik ga er denk ik iets van kopen (;

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je een reactie achter? c: