Pagina's

woensdag 8 mei 2013

Rimmel Sky High


Rimmel Sky High is een mooie blauw/turquoise kleur die goed blijft zitten en snel droogt. Ik vind het een hele fijne lak omdat hij een dik kwastje heeft, net als de nieuwe lakjes van Essence Colour & Go. Je kunt dan sneller en makkelijker mooi je nagels lakken. De lak droogde heel snel, op de verpakking staat 60 seconden en dit komen ze best goed na.


De lak blijft heel goed zitten en begon bij mij pas na 3 dagen een beetje te chippen, dat gebeurt bij mij normaal veel sneller. Ook de kleur vind ik heel erg mooi, heel zomers en het licht bepaalt hoe de kleur er uit ziet.
Met flitser

Zonder flitser

Rimmel Sky High kost €5,- en is te koop bij het Kruidvat, ik heb deze nagellak gekocht tijdens de 1+1 gratis actie bij de Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een reactie achter? c: