Pagina's

zondag 30 juni 2013

Limited Edition Catrice Glamazona


Catrice komt in Juli en Augustus met de Limited Edition Glamazona, geïnspireerd op de natuur van de Amazone met dieren- en bloemenprintjes. Ik laat alleen de nagellak van deze collectie zien, de make-up kun je hier bekijken.

C01 Dirty Liana

C02 Got The Flower!
 C03 I'm A Survivor
 C04 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum
Crocodile Cracker C01 cAMOURflage

Ik vind alle kleuren heel mooi en zomers, ik zelf vind Dirty Liana het mooiste lakje. Verder ben ik erg benieuwd naar de Crocodile Cracker. Zou dit gewoon een Crack nagellak zijn of komt het in een speciaal printje (zoals de dop) op je nagels? Deze ga ik waarschijnlijk wel kopen als ik hem zie.

Alle lakjes en de Crocodile Cracker kosten €2,99 per stuk en zijn te koop bij de grotere filialen van het Kruidvat.


Dit filmpje hoort bij de collectie en laat een leuke nail art techniek zien, met een gaasje. Leuk om even te bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je een reactie achter? c: